Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Algemeen
Waar zijn jullie gevestigd?
Ons pand bevindt zich aan de Maalderij 13 in Waddinxveen. We hebben geen fysieke winkel; alle bestellingen worden direct vanuit ons magazijn verzonden.
Naar welke landen verzenden jullie?
Wij verzenden binnen Europa. Binnen Nederland en België is verzending altijd gratis.
Hoe hoog zijn de verzendkosten?
In Nederland en België betaal je geen verzendkosten. Voor andere landen worden de verzendkosten automatisch berekend tijdens het bestelproces.
Bestelling
Hoelang duurt de verwerking van mijn bestelling?
- Bestellingen vóór 16:00 uur worden dezelfde dag verzonden.
- In bijna alle gevallen ontvang je je pakket de volgende werkdag.
- Alle pakketten worden verzonden met PostNL, inclusief een track & trace-code.
Kan ik mijn adres wijzigen?
Neem direct contact met ons op na het plaatsen van je bestelling. Zodra het pakket is verzonden, kan het afleveradres helaas niet meer worden aangepast.
Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?
Meld dit direct na ontvangst via info@lucellia.nl. Vermeld je bestelnummer en voeg duidelijke foto’s toe van het beschadigde product. Wij zorgen vervolgens voor een passende oplossing.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Nee, ophalen is niet mogelijk. Ons magazijn is volledig ingericht op het verzenden van bestellingen.
Retourneren & ruilen
Hoe retourneer ik een product?
Stuur een e-mail naar info@lucellia.nl met je bestelnummer. Je ontvangt van ons de retourinstructies.
Belangrijk: het product en de verpakking moeten in originele staat en ongebruikt zijn. Retourkosten zijn voor eigen rekening.
Kan ik een product ruilen?
Ja, dat kan. Het product moet wel ongebruikt en in originele staat zijn.
Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug heb?
Zodra wij het product in goede staat hebben ontvangen, storten we het aankoopbedrag terug. Gemiddeld duurt dit maximaal 14 dagen.